filters
state:
Show
city:
Show
product:
Show
I bought a Straight Talk Mobile Hotspot system and 4G data from Wal-Mart, the service ended up just after 4 hours. Was tying to fix this problem as we had very important data need be sent on the location. But, their services system was so bad we ended up with no...
Read more
MariaST
MariaST

Hi. I’m Maria from Straight Talk Wireless. I'm sorry for the inconvenience that you have experienced. Let me help you in resolving that issue. To resolve the problem, please s...

#1117303
As Straighttalk requested, I sent by FedEx a nearly brand-new Samsung Galaxy S 8 to them which had been hijacked by a severe virus infection. The representative from Straighttalk promised that a replacement Samsung Galaxy S 8 would be sent to me to replace the...
Read more
MariaST
MariaST

Hi. I’m Maria from Straight Talk Wireless. I'm sorry for the inconvenience that you have experienced. Let me help you in resolving that issue. To resolve the problem, please s...

2.3
#1114483
Been with straight talk for 10 years and service has been pretty good. tech support is better done online than on the phone since agents are in another country and sometimes hard to understand. Having an account online has been nice when changing phones or adding a...
Read more
4.6
I liked
  • Price and service is pretty good
#1111742

Straight Talk Wireless - Garbage

Straight Talk Wireless
#1119340
1.0
Details
The most useless piece of garabage evere *** service, phones last 6 months i get no service anywhere after a couple month the phone starts to lag an freeze i gotta restart my phone after two you tube video you guys are garbage an will never receive my money again
Comment
Show
Advertised vs Delivered
Billing Practices
Coverage Area
Customer service
Discounts and Special Offers
Diversity of Products or Services
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Price Affordability
Product or Service Quality
Reliability
Style and Design
Value for money
Warranty
Website

Straight Talk Wireless - Unhappy

Straight Talk Wireless
#1114945
My data runs so slow after i top up...and its not fair...i dont think yall are worth 45 a month....still waiting on custsrv to contact me...i should be reinversed or something....if cant compensate or whatever...then i think i will check on other companies
Comment
Show

Straight Talk Wireless - Service is slow when on WiFi data runs out 2 fast no upgrade

Straight Talk Wireless
#1114731
1.0
Details
even when i use wifi phone runs slow. Data runs out way to early before bill is due. Cant even upgrade on newer phones when youve been a customer for 2 years or more. I'm going to look for a new phone provider to see if i can get a better deal and better service
Comment
Show
Discounts and Special Offers
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Value for money

Straight Talk Wireless - Slow service even when I use wifi. Why can't you get upgradp

Straight Talk Wireless
#1114722
ive been with you guys for a couple of years and lately ive been running out of data way to fast. Even when i use wifi my phone runs really slow. How come you guys won't up grade phones for newer version and also i cant have that many apps on my phone. Im really going to look at different companies that help customers out
Comment
Show
I have been on the computer for hours trying to resolve getting my phone activated with Straight Talk. Trac-phone contacted my current provider had my account closed and now is holding up activation. I brought my own phone bought Straightalk's activation kit with sim...
Read more
MariaST
MariaST

Hi. I’m Maria from Straight Talk Wireless. I'm sorry for the inconvenience that you have experienced. Let me help you in resolving that issue. To resolve the problem, please s...

1.0
I liked
  • I could go almost anywhere in the us and use my phone
  • Reasonably priced plan for 10g
I didn't like
  • Uneducated on phone topics
  • Representative arrogance
  • Unresponsive customer service was not willing to assist customer
#1111638
Straight Talk They don’t “Talk Straight” They engage in false and misleading advertising of their warranties They functionally are NOT “no contract” service unless you bring your own unlocked phone with you. We’ve been customers since 2012 and at first the service and...
Read more
MariaST
MariaST

Hi. I’m Maria from Straight Talk Wireless. We do apologize for the inconvenience that you have experienced. Let me help you in resolving your issue. Please send us an email wi...

1.7
I didn't like
  • Being deceived about warranties and no contract
#1109482
My husband and I both have Straight Talk. We live in Northglenn, CO. It is a big city just north of Denver. We constantly have problems with our internet, pages won't load, fb pictures won't load, can't Google anything, can't play videos or music. It just keeps getting...
Read more
MariaST
MariaST

Hi. I’m Maria from Straight Talk Wireless. We do apologize for the inconvenience that you have experienced. Let me help you in resolving your issue. Please send us an email wi...

2.1
#1108925
I have been a straight talk customer for over 3 years. To try to activate a new unlocked phone I spent 4 hours on the phone. getting bounced to over 10 different people. Long story short not a single person there could activate my phone and they actually were unable to...
Read more
MariaST
MariaST

Hi. I’m Maria from Straight Talk Wireless. We do apologize for the inconvenience that you have experienced. Let me help you in activating your new phone. For us to resolve thi...

I have contacted safelink wireless about a big problem with my phone and was only then informed that my plan had been cancelled due to me supposely not making a monthly call.i was told i would have to reapply sending all my documents in to them to see if u i qualafied...
Read more
Anonymous
Cool at 2015

I am verry upset at straight talk.We received at least 25 calls that we never made ! Those calls were called back because those calls showed up as we called them. ..We didn't ...

MattSL
MattSL

Hi. I’m Matt from SafeLink Wireless. I’m sorry for the inconvenience that you have experienced. Let me help you in resolving that issue. Let us check on your account so we can...

#1106475
I have been with STW for YEARS after leaving verizon prepaid. I have never had a problem with my data and them cutting it down UNTIL they got sued for false advertising. Since then i will renew my plan and 2 weeks afterwards they will send me a text telling me that ive...
Read more
MariaST
MariaST

Hi. I'm Maria from Straight Talk Wireless. We're sorry for the inconvenience that you've experienced. Let us help you in resolving your issue. Please send us an email with you...

1.8
#1104271

Contact Straight Talk Wireless

Mailing Address:
Straight Talk, Inc
Attention: Executive Resolution Department 9700 NW 112th Avenue
Miami, FL 33178
Phone:
(877) 430-2355
More
I bought a card at Walmart to continue my service with Straight Talk which I had great service, to that point. I went to the exact place that Walmart always held the cards for my phone and bought two. A little while later when I tried to activate the card it would say...
Read more
MariaST
MariaST

Hi. I'm Maria from Straight Talk Wireless. We're sorry for the inconvenience that you've experienced. Let us help you in resolving your issue. Please send us an email with you...

1.3
I didn't like
  • Fact the customer is to be cheated as much as possible
#1103868