Filter by rating
filters
State:
Show
City:
Show
Product:
Show

Straight Talk Wireless - Samsung Electronics Galaxy S Grand Prime Cell Phone Review from Potwin, Kansas

I've used Straight Talk for years, with no problems switching my phone number...well, their customer service leaves something to be desired. If you're trying for a specific number and or porting it over, there may be issues. My problem is I'm getting ready to return my Galaxy Grand Prime, after returning a Galaxy Core Prime last month. Both have major issues with overheating and the battery running down quickly, even when not in use. I don't play games, watch movies, read books, or otherwise do anything that should tax the battery. No idea about the overheating. I'm on a very fixed budget, and am not looking forward to getting another lemon, but afraid to switch carriers as well. Wondering if quality has just gone so far downhill, it's hit or miss with these phones?
View full review
1 comment
MariaST
#1187906

Hi. I’m Maria from Straight Talk Wireless.

We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please send us an email with your account information to ST.CorpResolutionTeam@straighttalk.com.

Review
#885661 Review #885661 is a subjective opinion of poster.
Product
Samsung Electronics Galaxy S Grand Prime Cell Phone
Reason of review
Bad quality
1.0
Details
My got deactavited my serve wasint until tha 29th of this month lost my number and tha 45 monthly plan no phone but I do still my sim card
View full review
1 comment
MariaST
#1188299

Hi. I’m Maria from Straight Talk Wireless.

We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please send us an email with your account information to ST.CorpResolutionTeam@straighttalk.com.

For your convenience, you may contact one of our customer care representatives at 1-877-430-2355. Our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST.

Review
#885489 Review #885489 is a subjective opinion of poster.
Service
Straight Talk Wireless Mobile Phone Service
Reason of review
Order processing issue

Straight Talk Wireless Mobile Phone Service Review from Binghamton, New York

Why do i have to call every month to get help with deleting my profile and turn my wifi on and off and a number of other instructions!! This is a time consuming process that cannot be done on your own!! I am told its because i have a iphone!! Everyone i know with a iphone has this problem! I have a terrible time understanding the person on the other end, there english is awful! They read off a sheet in front of them and it has nothing to do with your problem! I am going back to Verizon pay as you go ,it will be worth the couple of extra dollars!!!
View full review
1 comment
MariaST
#1187444

Hi. I’m Maria from Straight Talk Wireless.

We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please send us an email with your account information to ST.CorpResolutionTeam@straighttalk.com.

Review
#885080 Review #885080 is a subjective opinion of poster.
Service
Straight Talk Wireless Mobile Phone Service
Reason of review
Poor customer service

Straight Talk Wireless - Internet Service Review

1.8
Details
I have an iPhone have just purchased a new monthly $45 refill card a few days ago and my internet is still loading slower than ever sometimes it won't even load at all. Please help me fix this problem
View full review
1 comment
MariaST
#1188300

Hi. I’m Maria from Straight Talk Wireless.

We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please send us an email with your account information to ST.CorpResolutionTeam@straighttalk.com.

For your convenience, you may contact one of our customer care representatives at 1-877-430-2355. Our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST.

Review
#885078 Review #885078 is a subjective opinion of poster.
Service
Straight Talk Wireless Internet Service
Reason of review
Bad quality
I tried to reactivate my granddaughters phone on july 7th. Ther was some computer error on you side that wouldnt reactivate it. Was told we had to wait 24 hours ,then it would be working. Well it didnt. So we were told we needed to wait another 48 hours for you to...
View full review
1 comment
MariaST
#1186151

Hi. I’m Maria from Straight Talk Wireless.

We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please send us an email with your account information to ST.CorpResolutionTeam@straighttalk.com.

Review
#883643 Review #883643 is a subjective opinion of poster.
Service
Straight Talk Wireless Customer Care
Reason of review
Poor customer service

Straight Talk Wireless in West Monroe, Louisiana - Review in Telecommunications category

I am currently going through a simular thing I bought a zte lever at Walmart and used it for 4 months then one morning out of the blue it just quit working Straight Talk they said it was a glitch but I lieing that the phone was not properly scanned and there was no way this phone coulda worked and even though ot was on auto refill and i have bank statememts they have no records of ot and dont beleive and theres nothing they could do Walmart also could not help me because because I no longer have the Box the phone came in ...bs ....
View full review
1 comment
MariaST
#1183670

Hi. I’m Maria from Straight Talk Wireless.

We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please send us an email with your account information to ST.CorpResolutionTeam@straighttalk.com.

Review
#880225 Review #880225 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Damaged or defective

Straight Talk Wireless Mobile Phone Service Review

3.2
Details
Been on the phone all day to transfer my phone number and service after hours they tell me turn it off and back on and it will work if not call them back after I do it it says my number was deactivated and I can't call back and get a real person only a machine over and over finally they tell me there's nothing I can do I bought a phone from them specifically because they said all my concerns would be taken care of now everything is worse
View full review
1 comment
MariaST
#1183354

Hi. I’m Maria from Straight Talk Wireless.

We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please send us an email with your account information to ST.CorpResolutionTeam@straighttalk.com.

Review
#879654 Review #879654 is a subjective opinion of poster.
Service
Straight Talk Wireless Mobile Phone Service
Reason of review
Order processing issue

Straight Talk Wireless in Danville, Illinois - Awful service!

1.0
Details
My daughter has had straight talk for 2 years because of where we live, and it is the most worst service ever! She loves to watch Christian info on You Tube, but only after 5 days, all of her video play runs out! Every time she calls customer service, which has been at least 20 times!, she never gets anyone who speaks English, plus they never know what to do!!!!! 45 dollars a month and it is awful!! She did have Boost mobile for $35 a month and her video or data NEVER ran out but she can't get it anymore because of where we live! There are no Straight talk offices in our area and the employees at Walmart never have a clue about the phones! We just purchased a card yesterday, and she still has no video play, and when she called them, they told her that she had to wait until today for it to work!! Still doesn't!!! I think we have no other option but to contact the Better Business Berea! What a nightmare and a rip off!!!!!! Lori Hancock 217-260-9698
View full review
1 comment
MariaST
#1183355

Hi. I’m Maria from Straight Talk Wireless.

We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please send us an email with your account information to ST.CorpResolutionTeam@straighttalk.com.

Review
#879597 Review #879597 is a subjective opinion of poster.
Service
Straight Talk Wireless Mobile Phone Service
Cons
  • Undelivered promises for unused services
  • Im still waiting for a replacement phone
  • Losing my time and waiting to have a phone that works
Reason of review
Poor customer service
Loss
$1080
Preferred solution
Let the company propose a solution

Straight Talk Wireless - Iphone 5 Review from New York, New York

My iPhone 5 straight talk phone can't make or receive calls, says searching for network. This is not the first time this has happened!! I haven't been able to make calls for over a week
View full review
1 comment
MariaST
#1181899

Hi. I’m Maria from Straight Talk Wireless.

We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please send us an email with your account information to ST.CorpResolutionTeam@straighttalk.com.

For your convenience, you may contact one of our customer care representatives at 1-877-430-2355. Our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST.

Review
#877668 Review #877668 is a subjective opinion of poster.
Service
Straight Talk Wireless Mobile Phone Service
Reason of review
Bad quality

Straight Talk Wireless in Waite Park, Minnesota - Worst Phone Company

1.3
Details
Every agent gives you different information no matter what the issue or trouble is. I have never spent less than 1.5 hours on any, simple, customer service phone call. When my phone was stolen - it was like pulling teeth trying to activate a new phone with my same phone number. When I decided to *finally* switch my service over to AT & T - they refused to refund me the one month for pre-paid service - even after being told the monies would post to my account in 3-5days. - Again, with three different agents giving different information. After two hours on the phone with three different agents giving me different, conflicting, information, I was left with nothing but elevated blood pressure and increased stress. Certainly a company I will NEVER go back to or recommend to anyone. EVER.
View full review
1 comment
MariaST
#1181750

Hi. I’m Maria from Straight Talk Wireless.

We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please send us an email with your account information to ST.CorpResolutionTeam@straighttalk.com.

Review
#877422 Review #877422 is a subjective opinion of poster.
Service
Straight Talk Wireless Customer Care
Cons
  • Misleading info from every agent as well as refund promises
  • Undelivered promises for unused services
  • Two hours for customer service calls
Reason of review
Poor customer service
Loss
$47
Preferred solution
Full refund