Not resolved
1.0
Details
Reliability
1 comment

it is the 2rd of january 2016 and the phone I purchased from straight talk around the 15th of december including the plan and 45.00 unlimited 30 day service are still not happening, they seem to make sure you can only reach the computer that tell it's in progress, I no longer want the service, i'm sure some of these complaints are due to customer error but how can you know when you can't talk to straight talk!. I was told it would take up to 2 days for cellphone numbers

Reviewer is in unhappy mood. Please immediately contact the author of this review to discuss "you have tired funds up which i can't get paid interest,just reimburse me and call it even" of straight talk wireless phone plan. Straight Talk Wireless needs to issue a full refund according to poster's claims.

Other people also mentioned straight talk wireless phone plan in their reviews. You may find this information helpful for further shopping at Straight Talk Wireless.

Had an Experience with Straight Talk Wireless?

Write a review

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel
MariaST
#1087972

Hi.I’m Maria from Straight Talk Wireless.

We're sorry for the trouble.To resolve the problem, please send us an email with your account information to ST.CorpResolutionTeam@straighttalk.com.

You May Also Like

Straight Talk Wireless - Worst company i have ever delt with. Straight Talk Wireless "I ordered a phone on 6-11-13 online and paid $4.99 s.h. for 3 day delivery because overnight delivery was$14.99. After i completed my $129.94 order and i printed my receipt..." Read more Centurylink - Poorest Customer "Service", Most Unreliable Internet Speeds Centurylink "Ever since I moved to a rural area, I have been experiencing daily disruptions of internet service. Come to find out, the entire community is having the same problem. Generally,..." Read more My Family Mobile - BEWARE! RIPOFF WARNING!!!!! My Family Mobile "We canceled our service with WALMART Family Mobile in November 2016 and had the cell number ported to another provider. WALMART has continued to bill us without explanation and is..." Read more Ooredoo - Slow 4G Internet Speed Ooredoo "I have never complained about the 4G service that I have been getting from Ooredoo Kuwait, until about the second half of 2015. Before the mass roll-out of Ooredoo's more..." Read more Matrix home health agency shorts paychecks routinely Matrix Home Health "I am a RN with over 40 years experience and 25 in upper management including 12 years as founder and entrepreneurship. I was recruited by a fellow nurse, I worked..." Read more GlassesUSA - Sent me broken glasses, with wrong prescription. GlassesUSA "The Progressive Lens sunglasses I ordered from Glasses USA arrived broken. One lens was completely out of the frame, rendering them unwearable. When I called to report this problem, I..." Read more Delaware Fine Art Auction - Not living up to their promises Delaware Fine Art Auction " On June 1st, 2017 I purchased 2 Warhol artworks at auction from Delaware Fine Art Auction. I purchased lot #112: Warhols t-shirt and lot#113: Warhols Coca-Cola Bottle. Delaware Fine..." Read more Dominos Pizza - Experience sucked Dominos Pizza "Ordered 2 pizzas two chicken bacon ranch sandwiches which it what we normally order. The meat on the sandwich was not bacon it was very thick and chewy. I called..." Read more