State: Florida City: Tampa Clear all filters (82 of 1877 reviews match)
filters
State:
City:
Product:
Show

Straight Talk Wireless - Review from Tampa, Florida

Someone in government should investigate straight talk and Trac phone. Down speeds from 3g to 1g after 3 days on new card. Ridiculous! Cuts me off constantly Google searching. Slow. Phone calls poor quality. Will be looking elsewhere for another provider.
View full review
1 comment
MariaST
#943618

Hi. I am Maria and I work with Straight Talk.

Please let me help you get this resolved. Send me an email at ST.CorpResolutionTeam@straighttalk.com and we will resolve your problem right away.

Include your name, contact number and your cell phone number or phone serial number. Thank you.

Review
#592438 Review #592438 is a subjective opinion of poster.
Service
Straight Talk Wireless Phone Service
Reason of review
Bad quality

Straight Talk Wireless - Phone Service Review from Tampa, Florida

I live in marshall co indiana, i was told i would have service in fulton co indiana but the signsl dropsv2 miles into fulton co.,which is only 10 mi from where i live. Im extremly unhappy, especially seeing i work in fulton co. Indiana.
View full review
1 comment
MariaST
#943617

Hi. I am Maria and I work with Straight Talk.

Please let me help you get this resolved. Send me an email at ST.CorpResolutionTeam@straighttalk.com and we will resolve your problem right away.

Include your name, contact number and your cell phone number or phone serial number. Thank you.

Review
#591947 Review #591947 is a subjective opinion of poster.
Service
Straight Talk Wireless Phone Service
Reason of review
Bad quality

Straight Talk Wireless - Phone Plan Review from Tampa, Florida

2.3
Details
I bought a unlimited talk, text, and data plan from straight talk. Was working fine and was going to send a picture to my grandson but I couldn't send it. Then I noticed everything had just about stopped. Thats when I found out they had done something called "throttled" my data back. I payed all the money up front and even bought a new phone. What did I do wrong? More over what do I do now? I'm disabled and my phone is about the only wayI have to stay I touch with the world. I don't have a lot of money. Someone needs to do something !
View full review
1 comment
MariaST
#939743

Hi. I am Maria and I work with Straight Talk.

Please let me help you get this resolved.

Send me an email at ST.CorpResolutionTeam@straighttalk.com and we will resolve your problem right away. Thank you.

Review
#589578 Review #589578 is a subjective opinion of poster.
Service
Straight Talk Wireless Phone Plan
Reason of review
Bad quality
Resolved
1.5
Details

Update by user Jan 28, 2015

I have to commend them for adressing and fixing this issue quickly anf easily.

Original review posted by user Jan 27, 2015

I purchased 2GB of data for the Straight Talk Mobile Hotspot at 6:15pm on 1/26/15. I went to 4 webpages. Opened one short email. Was on fb for less than 5 minutes. Scimmed through reading...
View full review
4 comments
Anonymous
#1051773

Had this happen with my phone before they went to the 5 GB, they said I had gone over my data and that was that! And the BBB doesn't help either

View more comments
Review
#587193 Review #587193 is a subjective opinion of poster.
Product
Straight Talk Wireless Mobile Hotspot Plan
Reason of review
cheated out data that I know for a FACT I did not use.

Straight Talk Wireless - Review in Cellular Phone category from Tampa, Florida

we bought your kit for the bring your own phone, after two days of trying to make it work we are back to our old phone. your "techs" made us change our number saying that would fix the problem and that if it didn't they would give us back our old number. now you won't give us back our old number.your "techs" also told us the extra 20.00 we basically spent for your kit would be credited to our a count. now your telling us too bad, no refunds. this is totally unprofessional. the working people that use your service are the ones that pay YOUR bills and this is how you treat us in return. screw us and lie to us, thank you very much!
View full review
1 comment
MariaST
#936383

Hi. I am Maria and I work with Straight Talk.

Please let me help you get this resolved.

Send me an email at ST.CorpResolutionTeam@straighttalk.com and we will resolve your problem right away. Thank you.

Review
#586522 Review #586522 is a subjective opinion of poster.
Service
Straight Talk Wireless Phone Service
Reason of review
Problems with payment

Straight Talk Wireless Phone Service Review

I cannot download anything anymore. I have been with straight talk for several years. We have two phones with you guys. I am going to take our service elsewhere very soon because of this. If you can help me in anyway I would appreciate it. Thank you
View full review
Review
#583465 Review #583465 is a subjective opinion of poster.
Service
Straight Talk Wireless Phone Service
Reason of review
Bad quality
I will NOT recommend S.T. to another person! Approximately one week ago my husbands phone quit working after many chats sessions and emails and several call to customer service I decided to call his number and a man answers I ask who he was he stated his name and said...
View full review
1 comment
MariaST
#931967

Hi. I am Maria and I work with Straight Talk.

Sorry for the trouble. Please let me help you get this resolved. Just send me your name, contact number and your phone serial number or cell number and we will resolve your issue right away. Please copy and paste your comments from the blog and include it in your email.

Email your info to ST.CorpResolutionTeam@straighttalk.com. Thank you.

Review
#583045 Review #583045 is a subjective opinion of poster.
Product
Straight Talk Wireless Sim Card
Reason of review
Poor customer service

Straight Talk Wireless - Internet Review

1.0
Details
My internet running so slow I am paying for 45 dollars a month and I ain't gonna keeping paying it if I ain't gonna keep my internet
View full review
3 comments
MariaST
#931634

Hi! My name is Maria.

You may try to delete your cache, cookies, files and history on your browser settings. The data will have high (3G-4G) speed until it reaches 3 GB.

At 3 GB, the data speed will be throttled to 2G speed for the remainder of the 30-day cycle. Thanks.

MariaST
#929822

Hi kandiewarren13. I am Maria and I work with Straight Talk.

Sorry for the trouble. Please let me help you get this resolved.

Send me an email at ST.CorpResolutionTeam@straighttalk.com and we will resolve your problem right away. Thanks.

MariaST
#929815

Hi. I am Maria and I work with Straight Talk.

Please let me help you get this resolved. Send me an email at ST.CorpResolutionTeam@straighttalk.com and we will resolve your problem right away.

Include your name, contact number and your cell phone number or phone serial number. Thank you.

View more comments (2)
Review
#580043 Review #580043 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Bad quality

Straight Talk Wireless - Phone Service Review from Tampa, Florida

Trying to get my straight talk phone to stop taking to me
View full review
1 comment
MariaST
#926587

Hi. I am Maria and I work with Straight Talk.

We're sorry for the trouble. Please send me an email at ST.CorpResolutionTeam@straighttalk.com for further assistance with your issue.

Just include your name, contact number and your cell phone number or phone serial number so we can pull up your account and work on your issue. Thank you.

Review
#578975 Review #578975 is a subjective opinion of poster.
Service
Straight Talk Wireless Phone Service
Reason of review
Bad quality

Straight Talk Wireless - Review about Phone Replacement from Tampa, Florida

2.0
Details
After 56 withouta phone due to bring lost by straight talk I finally received a used Galaxy 4. I have refused to settle for this. Today I spoke with Corp office, very nice lady. She said although I paid $533. For my phone in July 2014 they're policy is replace with refurbished is over 30 days old. She says they won't replace it witha new one. BUYER BEWARE! !! I WILL NOT STOP TRYING.
View full review
Review
#578690 Review #578690 is a subjective opinion of poster.
Service
Straight Talk Wireless Replacement
Reason of review
Not as described/ advertised