State: Georgia Product: Straight Talk Wireless Phone Plan Clear all filters (0 of 166 reviews match)
filters
State:
City:
Show
Product:
Prepaid on my account with Straight Talk on 12/18/17 and changed providers on 12/20/17 after finding another provider.They would not give a penny of a refund. Said b/c it was not a working phone. Well it is working on my end. Also, the people who man their phones are...
Read more
MariaST
MariaST

Hi. I’m Maria from Straight Talk Wireless. I'm sorry for the inconvenience that you've experienced. Let me help you in resolving that billing issue. Let us further check your ...

1.6
Product
Straight Talk Wireless Phone Plan
#1155535
I have been with STW for YEARS after leaving verizon prepaid.I have never had a problem with my data and them cutting it down UNTIL they got sued for false advertising. Since then i will renew my plan and 2 weeks afterwards they will send me a text telling me that ive...
Read more
MariaST
MariaST

Hi. I'm Maria from Straight Talk Wireless. We're sorry for the inconvenience that you've experienced. Let us help you in resolving your issue. Please send us an email with you...

1.8
Product
Straight Talk Wireless Phone Plan
#1104271

Straight Talk Wireless Phone Plan Review

I ordered two straight talk service plans and haven't added then and they told me they've been added to another phone already!!
Product
Straight Talk Wireless Phone Plan
#614858
Show
i had the same problem there customer service is really bad and also they are really rude and they wont help you they said they have to change my phone mumber in order for my service to work again and they told me my phone was registered in another zip code and that...
Read more
MariaST
MariaST

Hi. I am Maria and I work with Straight Talk. Please let me help you get this resolved. Send me an email at ST.CorpResolutionTeam@straighttalk.com and we will resolve your pro...

Product
Straight Talk Wireless Phone Plan
#602181

Straight Talk Wireless Phone Plan Review

Time for.a change ! Great plan , everything else sucks...
3.3
Details
Customer service
Price Affordability
Website
Product
Straight Talk Wireless Phone Plan
#579771
Show
Some one got a hold to my credit card info, ordered a straight talk phone and plan that came to $817.00.! Some how had the phone delivered to my house. I opened the box, there was no packing slip, or any record of who delivered it to my porch and just left it! I've...
Read more
MariaST
MariaST

Hi. I am Maria from Straight Talk. We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please send us an email with your account information to ST.CorpResolutionTeam@straight...

Product
Straight Talk Wireless Phone Plan
#557302
I used Straight talk with the Bring You Own Phone (BYOP) option thinking that I could use the $30 monthly service. Unfortunately, Straight talk do not propose this plan with BYOP, just $45 and $60. So I decided to change to another provider. However, I was not able to...
Read more
MariaST
MariaST

Hi 92ca3f0! I am Maria from Straight Talk Wireless. We're sorry for the trouble. For further assistance, please send us an email to ST.CorpResolutionTeam@straighttalk.com. Ple...

MariaST
MariaST

Hi. I am Maria and I work with Straight Talk. Please let me help you get this resolved. Send me an email at ST.CorpResolutionTeam@straighttalk.com and we will resolve your pro...

2.5
Product
Straight Talk Wireless Phone Plan
#533874

Straight Talk Wireless - Straighttalk wireless

Was double charged in April. Straighttalk now has " no record of that"! This month (July 2013) they charged me 30.00 as usual but gave me no minutes, messages or data. My phone displays 0 days and 06/06/13 exp. date The rep said, " you must have got everything because you have 325 minutes balance etc.". Only reason I have any balance is because I have what's left from my June balance. I emailed Straighttalk many times & they continue to refer to "customer service" who are WORTHLESS. They owe me 60.00 plus tax. I plan to sue them as well as Walmart!!!!! Class action suit anyone?? Don't do business with them!!!
Product
Straight Talk Wireless Phone Plan
#433997
Show
My phone number was hacked. Tech support and customer service deny that can happen. They told me it is impossible. They apparently haven't heard of the Rupert Murdock scandal. They won't listen or do anything about it except suggest I get yet another phone number...
Read more
Product
Straight Talk Wireless Phone Plan
#412432
I purchased two Strait Talk phones, two Protection plans and two unlimited calling cards. I spent a total of $500. I started having trouble with my phone. I called before Christmas about my phone not working. The customer service rep. I spoke with was Richard. He was...
Read more
Product
Straight Talk Wireless Phone Plan
#374316