State: North Carolina Clear all filters (50 of 1616 reviews match)
filters
state:
city:
Show
product:
Show
Bought this phone un sept this year. Internet works for just abiuta week lat monthand week this month. Straight talk says ive usef all my data .while on on the phone hearing all this *** u git a text from Them sayingi have 5gs if the data high speed left . Customer...
Read more
MariaST
MariaST

Hi. I’m Maria from Straight Talk Wireless. We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please click on this link http://bit.ly/19Cre0y to chat with live agent. For yo...

1.0
East Bend, North Carolina
#941466
I purchased 2 $30 and tried to load my kids phones. I was told it wasn't valid when entering the pin. Shouldn't I be in charge when I buy the phones, about what plan to buy. Now I'm out $60
Read more
MariaST
MariaST

Hi. I’m Maria from Straight Talk Wireless. We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please send us an email with your account information to ST.CorpResolutionTeam@...

Terrible company. Waiting over 2 months for a replacement phone. Each rep lies and transfers the call to someone else. Just spent another 1hour and 50 minutes on the line with 4 different reps. Told to wait an additional 3-5 days to possibly hear back from warehouse....
Read more
Anonymous
Kandi

Same here,, they sent me a phone.. Twice actually..But was not my phone,. Way cheaper,, and said open the box and just activate it.(. Yea.. No..!!)3rd time I am sending a piec...

1.0
I didn't like
  • Customer service unable or unwilling to help
  • Warehouse process incompetent
#906309

Straight Talk Wireless Home Phone Service Review

Straight Talk Wireless
#910926
3.5
Details
All I needed was to edit my shipping address. Unable to do this online. It took an hour of transferring me about &" I'm sorry my computer is broken & I need a supervisor" (yea, so do I) TO TELL ME THERE WAS NOTHING THEY COULD DO. NOTHING. The item had not shipped. This is not customer service. I'm scared now for the future. Are there any decent phone companies left?
Comment
Show
Customer service
Diversity of Products or Services
Price Affordability
Website

Tracfone Review

Straight Talk Wireless
#724814
4.4
Details
I had my trac phone stolen,i reported this to straight talk and was told my minutes were saved.i never received any phone replacement so now what?
Comment
Show
Customer service
Price Affordability
Product or Service Quality
Style and Design
Warranty

Straight Talk Wireless Phone Service Review

Straight Talk Wireless
#694895
2.0
Details
Already sent problem, yesterday evening, regarding my straight talk android pop star 4g LTE phone Iv'e only had for 4 months.
Comment
Show
Customer service
Product or Service Quality
Style and Design

Straight Talk Wireless Phone Service Review

Straight Talk Wireless
#693467
2.3
Details
I dont want the "run around" regarding this horrid phone. Please dont be rude to me or lie to me. Straight Talk Wireless is suppose to be a very good service. I just wish my phone was. You already have a previoys message from me. My Review Number is: 693460. Thank You, Sharon Moore
Comment
Show
Billing Practices
Diversity of Products or Services
Product or Service Quality
Website
Used up my 5gb, throttled to 2G. Phone app still says I have used only 4.68gb as of 6/5/16, -thats when my service starts over, so I waited patiently. It is now 6/7/16 and it hasn't renewed my service. App says 4.99gb used as of today. Not even 5gb yet. I know of...
Read more
MariaST
MariaST

Hi. I’m Maria from Straight Talk Wireless. We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please send us an email with your account information to ST.CorpResolutionTeam@...

Taylorsville, North Carolina
#861307
I bought a phone from walmart they didnt scan it properly. Straight talk even told them that. They rescaned it and it still doesnt work.
Read more
MariaST
MariaST

Hi. I’m Maria from Straight Talk Wireless. We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please send us an email with your account information to ST.CorpResolutionTeam@...

Have call straight talk twice about slow internet sevice took 2 hours to get service back if this continues will be switching to another service I am tired of waiting on facebook to update takes at least 10 minutes to show pictures have deleted alot off my phone to see...
Read more
MariaST
MariaST

Hi. I’m Maria from Straight Talk Wireless. We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please send us an email with your account information to ST.CorpResolutionTeam@...

I have a Motorola Droid Turbo XT 1254 & STRAIGHTALK cant seem to keep up their end of the deal. Im unable to recieve 4G data, after purchasing unlimited service because of their inability to troubleshoot the problem on their end over a long period of time. I would...
Read more
MariaST
MariaST

Hi. I’m Maria from Straight Talk Wireless. We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please send us an email with your account information to ST.CorpResolutionTeam@...

1.0
#792733
i switched over to new phone and been with ST for going on 5 years now. i do auto payment and for 3 months they charged me $30, which is what i orginally had prior to switching. they ended up charging me the $45. said because my phone was not combatable for the $30....
Read more
MariaST
MariaST

Hi. I’m Maria from Straight Talk Wireless. We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please send us an email with your account information to ST.CorpResolutionTeam@...

I got a straight talk mobile hotsot as a gift and 1GB data card. When i called to activate it a customer service said id have to tke it back and have it rescanned. Needless to say i called wal mart and the said they have told straight talk repeadly they cannot and will...
Read more
MariaST
MariaST

Hi. I’m Maria from Straight Talk Wireless. We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please send us an email with your account information to ST.CorpResolutionTeam@...

1.6
Gamewell, North Carolina
#782006

Contact Straight Talk Wireless

Mailing Address:
Straight Talk, Inc
Attention: Executive Resolution Department 9700 NW 112th Avenue
Miami, FL 33178
Phone:
(877) 430-2355
More
My Galaxy S4 phone started having issues 4 months after purchased. It was deactivated after attempting to fix it by cutting the phone off as requested by Straight Talk Voice message. After numerous attempts to contact a supervisor at ST to get my old number back with...
Read more
MariaST
MariaST

Hi. I’m Maria from Straight Talk Wireless. We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please send us an email with your account information to ST.CorpResolutionTeam@...

1.0
Carrboro, North Carolina
#774664