filters
State:
Show
City:
Show
Product:
Show
221 comments
Straight Talk is Beyond Horrible! After only 1 month, my phone stopped working. It would not recognize that I added the unlimted $45 card to it. The phone was purchased new from Walmart. I called the customer DIS service department and they saw that their system...
View full review
Anonymous
#1652952

I had almost the same situation. CS seems robotic reading from a script. Telling me the same thing over and over. Didn’t give me the correct package I paid for. And not only t...

Author
Location
Philadelphia, Pennsylvania
Review #204724 is a subjective opinion of poster.
122 comments
I have been using straight talk for a little over two years now. I purchase a $45 unlimited card every month. I understand they have some sort of "data limit" which causes my internet to run extremely slow. This only happens the last three or four days of the month....
View full review
Anonymous
#1438783

Just got refill on 18 th and slow or no data at all i paid for unlimited??

Author
Location
Overland Park, Kansas
Loss
$45
Review #376406 is a subjective opinion of poster.
114 comments
I am not happy!!! I received my Samsung 451R phone from Straight Talk and I am still trying to active it. Their customer service people and technical support tried to help me on the phone for hours and still my phone is not working! My Verizon phone has been...
View full review
Anonymous
#1588975

Try it again & if it doesn't work right away wait a few min & turn it off & on. Sometimes it has to do with the sim card. I've never had a problem with straight talk

Author
Location
Boston, Massachusetts
Review #218730 is a subjective opinion of poster.
64 comments
A Straighttalk phone was purchased for me, and when I went to activate it, they said it was not scanned properly when it was purchased at Walmart. Since someone else purchased the phone for me, I do not have the receipt. No one will help me since I do not have proof of...
View full review
Anonymous
#1672535

I bought a phone on wish an got the phone but that's it no info on what company nothing I need to know what company to go to

Author
Location
Covington, Virginia
Reason of review
Poor customer service
Loss
$180
Preferred solution
activate the phone
Review #602496 is a subjective opinion of poster.
57 comments
Been with Straight talk from August 2012 on, phone works great, no complaints with the phone itself but the so called customer service is ***. When our first month of pre paid service ( which we paid instore with the card for $45+ tax ) was a week from expiring, I was...
View full review
Anonymous
#1647122

I am getting charged every month. I think they have Crooks working with them.

Author
Location
Salt Lake City, Utah
Loss
$25
Review #360487 is a subjective opinion of poster.
Resolved
51 comments
I purchased a 2 Sim cards and two $45 monthly card because I was told that I could not start service with the $30 card. When that card service ended, I purchased two $30 cards. The automated phone service told me the $30 card was not valid. I called customer service...
View full review
Anonymous
#1623828

Straigh Talk selling a $30 card to be used on straight talk phones which is any phone that a straight talk SIM card is inserted but the cards can't be used is FALSE ADVERTIVEM...

Author
Loss
$60
Review #395188 is a subjective opinion of poster.
2 comments
1.0
Details
I will never use Straight Talk again. I am taking a class and I wanted to use the hotspot to upload my homework to my teacher and get off the mobile hotspot. I am not using it to download large files or stream videos or movies. When I tried to connect via hotspot it...
View full review
MariaST
Straight Talk Wireless Verified Representative
#1702457

Hi queenofmean. I'm Maria from Straight Talk Wireless. We apologize for the trouble this has caused. It is stated under the terms and conditions I. Straight Talk Wireless Serv...

Author
Reason of review
Not as described
Loss
$100
Preferred solution
Full refund
Review #1560000 is a subjective opinion of poster.
2 comments
1.0
Details
On 5/29/2019 I loaded 1G of data on this hotspot. I was using it with a Republic Wireless Moto X phone for 15 minutes of navigation on 5/30/2019. When I got to my destination the data was gone. I called customer service and they said I had used up the data. Lucky for...
View full review
MariaST
Straight Talk Wireless Verified Representative
#1695210

Hi debcaswell99. I'm Maria from Straight Talk Wireless. I'm sorry that you are having issues with your data. We would like to discuss the details of the issue, so that we can ...

Author
Cons
  • Customer service in third world countries is stealing data
Reason of review
international theft of data
Loss
$15
Review #1548034 is a subjective opinion of poster.
Featured
0 comments
3.9
Details
Straight Talk Wireless - Charged 3 times in one month
Straight Talk Wireless - Charged 3 times in one month
October 1 I was charged 38.56. For my October monthly charge. October 5 I was charged again 37.46. October 10 Hurricane Michael happened so no towers were available to even use data. October 19 my sister purchased another 37.46 because my brother passed away and I...
View full review
Author
Pros
  • Cell phone
Cons
  • Employee knowledge
  • Lack of tech support
  • Rude service
Reason of review
Poor customer service
Loss
$115
Preferred solution
Let the company propose a solution
Tags
Review #1388113 is a subjective opinion of poster.

Contact Straight Talk Wireless Customer Service

Mailing Address:
Straight Talk, Inc
Attention: Executive Resolution Department 9700 NW 112th Avenue
Miami, Florida 33178
United States
Phone:
(877) 430-2355
All Straight Talk Wireless Contacts

Straight Talk Wireless Products and Services Reviews

Latest Question

Straight Talk Wireless Questions
0 comments
2.6
Details
Straight Talk Wireless - Thanks for nothing.
Straight Talk Wireless - Thanks for nothing.
During Hurricane Michael I had no bars because rowers were down. When I finally got a signal a week later nothing went through because it said all my data was used up. My sister bought me another 35.00 worth in data only to get nothing. It said no data. That is 70.00...
View full review
Author
Pros
  • Good until you need help
  • Reliability
Cons
  • Given the runaround
  • Incompetence of customer service
Reason of review
Bad quality
Review #1387084 is a subjective opinion of poster.