filters
State:
Show
City:
Show
Product:
Show
1.0
Details

Update by user Dec 03

I returned the phone for a refund. Straight talk did not refund the month of service I was unable to use due to the inoperable phone. I now have a different service provider.

Update by user Nov 04

After another hour with tech support, I was finally transferred to a manager who is sending...

View full review
Resolved
Review
#1698286 Review #1698286 is a subjective opinion of poster.
Cons
  • Awful customer service
  • Network connectivity issues
  • Did not get coverage in the area they said
Reason of review
Poor customer service
Loss
$100
Preferred solution
Full refund
I should have my posterior kicked for taking a one year plan with Straight Talk a few months back. Their customer service is horrendous. Last year I tried to connect blue tooth to a rented car from the airport and data over ran the buffer making phone calls impossible....
View full review
2 comments
Anonymous
#1291897

If you're not a potential new customer, you mean absolutely nothing to Straight Talk/Net10/TRACFONE. The only thing that matters to them is new money, and even then, if you have a complicated problem during activation or later, as long as they have your money already, it's too bad, so sad, cry to your dad. Straight Talk/Net10/TRACFONE are thieves, modern day pirates.

View more comments
Resolved
Review
#987633 Review #987633 is a subjective opinion of poster.
Service
Straight Talk Wireless Customer Care
Reason of review
Poor customer service
Preferred solution
Let the company propose a solution
2.8
Details
I currently have a mobile hotspot with straighttalk. I logged onto the internet for 20 minutes (mind you, the browser was open to google for 15 minutes, while i was doing some cleaning, then I started a google search ) & I got a screen saying I needed to replenish my...
View full review
1 comment
MariaST
#1149618

Hi. I’m Maria from Straight Talk Wireless.

We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please send us an email with your account information to ST.CorpResolutionTeam@straighttalk.com.

Resolved
Review
#835707 Review #835707 is a subjective opinion of poster.
Product
Straight Talk Wireless 2gb Plan Mobile Hotspot Plan
Reason of review
Bad quality
Straight Talk wireless is the WORST wireless company to deal with. DO NOT buy their products or use their service. Their phones are junk. Unless you buy the phone from them online, they WILL NOT REFUND YOUR MONEY. If the original phone is less than 30 days old, they...
View full review
2 comments
MariaST
#1116361

Hi. I’m Maria from Straight Talk Wireless.

We're sorry for the trouble.

To resolve the problem, please send us an email with your account information to ST.CorpResolutionTeam@straighttalk.com.

View more comments
Resolved
Review
#795748 Review #795748 is a subjective opinion of poster.
Product
Straight Talk Wireless Sim Card
Cons
  • Poor service quality
  • Quality of replacement
Reason of review
Bad quality
Loss
$92
Preferred solution
Full refund
Tags
  • customer service person
  • Deliberate Misinformation
  • Language Comprehension
  • Inability To Speak Off Script
1.5
Details

Update by user Jan 28, 2015

I have to commend them for adressing and fixing this issue quickly anf easily.

Original review posted by user Jan 27, 2015

I purchased 2GB of data for the Straight Talk Mobile Hotspot at 6:15pm on 1/26/15. I went to 4 webpages. Opened one short email. Was on fb for less than 5 minutes. Scimmed through reading...
View full review
4 comments
Anonymous
#1051773

Had this happen with my phone before they went to the 5 GB, they said I had gone over my data and that was that! And the BBB doesn't help either

View more comments
Resolved
Review
#587193 Review #587193 is a subjective opinion of poster.
Product
Straight Talk Wireless Mobile Hotspot Plan
Reason of review
cheated out data that I know for a FACT I did not use.

Update by user Mar 04, 2016

I cleaned the office and discarded the two $30 cards. I have done much better than straight talk with my current carrier.

Thank you Straight Talk for getting me to look for a better plan.

Savings $40 per month on two phones for 3 years. Thanks again.

Update by user Nov 22, 2015

I have decided that...

View full review
53 comments
Anonymous
#1623828

Straigh Talk selling a $30 card to be used on straight talk phones which is any phone that a straight talk SIM card is inserted but the cards can't be used is FALSE ADVERTIVEMENT

View more comments
Resolved
Review
#395188 Review #395188 is a subjective opinion of poster.
Product
Straight Talk Wireless Sim Card
Loss
$60

Contact Straight Talk Wireless Customer Service

Website:
Mailing Address:
Attention: Executive Resolution Department 9700 NW 112th Avenue
Miami, Florida 33178
United States
Phone:
(877) 430-2355
All Straight Talk Wireless Contacts

Straight Talk Wireless Products and Services Reviews

Compare Straight Talk Wireless to

Straight Talk Wireless
Straight Talk Wireless
693 reviews
2.8
VS
Total Wireless
Total Wireless
693 reviews
2.1
Compare Straight Talk Wireless vs Total Wireless

Latest Question

Straight Talk Wireless Questions