Product: Straight Talk Wireless Replacement Clear all filters (37 of 37 reviews match)
filters
Seller:
Show
State:
Show
City:
Show
Product:
2 comments
1.5
Details
We purchased a new samsung phone in August of 2018 for our son from walmart at a cost of 199.99. The phone worked perfectly until December 17th, 2018 when we purchased a monthly unlimited refill card and attempted to reload the phone. The phone would not connect to the...
View full review
MariaST
Straight Talk Wireless Verified Representative
#1637569

Hi EvilHaddock. I'm Maria from Straight Talk Wireless. We are sorry for the inconvenience that you have experienced. We are determined to help you in resolving your issue. Ple...

Author
Service
Straight Talk Wireless Replacement
Cons
  • Failure to resolve the problem after 5 hours on the phone
Reason of review
Damaged or defective
Loss
$200
Preferred solution
Full refund
Review #1457698 is a subjective opinion of poster.
3 comments
1.6
Details
I'm waiting on my replacement phone to come. The straight talk people i have spoke with have done nothing but set there and lied to me first they told me it would be here by the 2nd of November at the latest. They've had me waiting one too many weeks!!! After telling...
View full review
MariaST
Straight Talk Wireless Verified Representative
#1062785

I am Maria and I work with Straight Talk. Please let me help you get this resolved. Send me an email at ST.CorpResolutionTeam@straighttalk.com and we will resolve your problem...

Author
Location
Bristol, Virginia
Service
Straight Talk Wireless Replacement
Reason of review
Problem with delivery
Review #732696 is a subjective opinion of poster.
3 comments
1.3
Details
Ibought a lg sunrise from straight talk and it worked for a couple hours.I called customer service and after an hour of holding buttons the gal finally said they would replace it. I waited 2 weeks for the pkg to come w/ shipping label to send it back. Next day i took...
View full review
Anonymous
#1077094

I had the same problem with that model and I called them and they told me that I would get an email from FedEx about shipping labels on how to send it out the right way. And I...

Author
Location
Greenbank, Washington
Service
Straight Talk Wireless Replacement
Reason of review
Bad quality
Review #749138 is a subjective opinion of poster.
1 comment
1.0
Details
My name is Patricia Breaux 217 Mill St. Columbus, Ms.39701 Phone Number 662-497-4797. Three months ago I bought a SunrizeLG for 79.00 and it started locking up on Me and I bought the Insurance for it also, so I sent it back then in the mean time I bought a Flip Top for...
View full review
MariaST
Straight Talk Wireless Verified Representative
#1057163

Hi. I’m Maria from Straight Talk Wireless. We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please send us an email with your account information to ST.CorpResolutionTeam@...

Author
Location
Columbus, Mississippi
Service
Straight Talk Wireless Replacement
Reason of review
Warranty issue
Loss
$200
Review #727223 is a subjective opinion of poster.
1 comment
2.3
Details
I just received my replacement phone after waiting on them for 2 weeks to send an empty box that I then had to return my phone in and once they received and evaluated my phone, I was sent out the replacement. First, the 2 CSR that i spoke with did not want to give my 2...
View full review
MariaST
Straight Talk Wireless Verified Representative
#1010162

I am Maria and I work with Straight Talk. Please let me help you get this resolved. Send me an email at ST.CorpResolutionTeam@straighttalk.com and we will resolve your problem...

Author
Location
Irving, Texas
Service
Straight Talk Wireless Replacement
Reason of review
Poor customer service
Loss
$1210
Preferred solution
Deliver product or service ordered
Review #669090 is a subjective opinion of poster.
2 comments
recommended by a friend I purchased straight talk service, got my phone, updated once, automatic renewals monthly, didn't have a problem for several years. now it is one thing after another. I needed an update, they sold me a phone that had a warning window that kept...
View full review
Anonymous
#1086268

I know how you feel. I have been phoneless since Xmas eve.So part of it was my fault. Two phones later I still have to wait till the 4th for a new sim card. And I will bet the...

Author
Location
Charleston, South Carolina
Service
Straight Talk Wireless Replacement
Reason of review
Poor customer service
Review #760896 is a subjective opinion of poster.
1 comment
I am straight talk user for more than an year. I bought Samsung s4 from straight talk and it’s not working. I send the phone to straight talk for replacement on Nov 25, 2015. I was told that I will be getting my phone in 3-5 days. I dint get the phone even after 15...
View full review
MariaST
Straight Talk Wireless Verified Representative
#1077580

Hi. I’m Maria from Straight Talk Wireless. We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please send us an email with your account information to ST.CorpResolutionTeam@...

Author
Location
San Bruno, California
Service
Straight Talk Wireless Replacement
Reason of review
Poor customer service
Review #749517 is a subjective opinion of poster.
0 comments

Straight Talk Wireless Replacement Review

4.0
Details
Lied to continuously, haven't received a replacement phone for over 2.5 months for a $300 phone that lasted less than a year, can't understand a word the operator is saying, they make up false names, constantly transfer you to someone else just to have to start all over again.WORST CUSTOMER SERVICE ON THE PLANET
View full review
Author
Location
Texas City, Texas
Service
Straight Talk Wireless Replacement
Reason of review
Poor customer service
Review #707790 is a subjective opinion of poster.
0 comments

Straight Talk Wireless - Review about Phone Replacement from Tampa, Florida

2.0
Details
After 56 withouta phone due to bring lost by straight talk I finally received a used Galaxy 4. I have refused to settle for this. Today I spoke with Corp office, very nice lady. She said although I paid $533. For my phone in July 2014 they're policy is replace with refurbished is over 30 days old. She says they won't replace it witha new one. BUYER BEWARE! !! I WILL NOT STOP TRYING.
View full review
Author
Location
Tampa, Florida
Service
Straight Talk Wireless Replacement
Reason of review
Not as described/ advertised
Review #578690 is a subjective opinion of poster.
1 comment
Straight talk is a rip off said my replacement phone order was canceled because no activity and i shipped my phone October 20 and they got it October 22. Now they got to update claim October 24 my phone should have been on its way.
View full review
MariaST
Straight Talk Wireless Verified Representative
#890806

Hi. I am Maria and I work with Straight Talk. Please let me help you get this resolved. Send me an email at ST.CorpResolutionTeam@straighttalk.com and we will resolve your pro...

Author
Service
Straight Talk Wireless Replacement
Review #550155 is a subjective opinion of poster.