Product: Straight Talk Wireless Replacement Clear all filters (18 of 38 reviews match)
filters
Product:
I've been a relatively satisfied customer for 5 about years now but ever since may 2019 the internet wont load on friday afternoon through sunday. Everytime i call the horrible customer service they act like there is a problem with my phone, asking me all sorts of...
View full review
1 comment
MariaST
#1734869

Hi RepentantPanda365. I'm Maria from Straight Talk Wireless.

Thank you for being a loyal customer over the years, and I'm sorry to hear that you're having issues with your data service. review your account and further investigate what happened with your phone service. Please copy and paste this link http://bit.ly/2CuBvXO to chat with a live agent. For your convenience, you may contact one of our customer care representatives at 1-877-430-2355.

Our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST.

You may also text the key word HELP to 611611 to view our self-service menu with a list of help key words with valuable information. Thank you.

Review
#1626272 Review #1626272 is a subjective opinion of poster.
Service
Straight Talk Wireless Replacement
Reason of review
Poor customer service
1.5
Details

Update by user Jan 26

update: my husband is on the phone with the 13th Strait talk technical support agent, who is now asking him the same series of tasks on the phone that the last 12 people did. We received a call back from them on their "verizon" repair ticket, for which they again had...

View full review
2 comments
MariaST
#1637569

Hi EvilHaddock. I'm Maria from Straight Talk Wireless.

We are sorry for the inconvenience that you have experienced. We are determined to help you in resolving your issue. Please chat with us at http://bit.ly/2CuBvXO so we can provide a concrete resolution. You may also contact our customer service at -877-430-2355.

For your convenience, our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST.

You can also use our self-service menu by simply texting the word HELP to 611611. Thank you.

View more comments
Review
#1457698 Review #1457698 is a subjective opinion of poster.
Service
Straight Talk Wireless Replacement
Cons
  • Failure to resolve the problem after 5 hours on the phone
Reason of review
Damaged or defective
Loss
$200
Preferred solution
Full refund

Straight Talk Wireless in Charleston, South Carolina - Never had a problem until recently

recommended by a friend I purchased straight talk service, got my phone, updated once, automatic renewals monthly, didn't have a problem for several years. now it is one thing after another. I needed an update, they sold me a phone that had a warning window that kept popping up, I called immediately, had to get on another phone, they did something and said it was fixed, once 30 days was up the problem came back. And now they will only send me a replacement but I am done. their customer service is SO BAD sometimes I think they are just messing with me, it is inconceivable that this company exists. obviously I am done with straight talk!!!
View full review
2 comments
Anonymous
#1086268

I know how you feel. I have been phoneless since Xmas eve.So part of it was my fault.

Two phones later I still have to wait till the 4th for a new sim card. And I will bet the farm that I wil have to go back to Verizon. Gross. They suck even worse.

So tired of dealing with Apu. Speak Engrish.

MariaST
#1086874
@Anonymous

Hi. I’m Maria from Straight Talk Wireless.

We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please send us an email with your account information to ST.CorpResolutionTeam@straighttalk.com.

View more comments (1)
Review
#760896 Review #760896 is a subjective opinion of poster.
Service
Straight Talk Wireless Replacement
Reason of review
Poor customer service

Straight Talk Wireless in San Bruno, California - Bad Phone replacement

I am straight talk user for more than an year. I bought Samsung s4 from straight talk and it’s not working. I send the phone to straight talk for replacement on Nov 25, 2015. I was told that I will be getting my phone in 3-5 days. I dint get the phone even after 15 days. I am calling and chatting with customer care from past 2 weeks. One day I will be told that the phone is shipped Other day I will be told that the phone is out of stock and will receive in 3-5 days.
View full review
1 comment
MariaST
#1077580

Hi. I’m Maria from Straight Talk Wireless.

We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please send us an email with your account information to ST.CorpResolutionTeam@straighttalk.com.

Review
#749517 Review #749517 is a subjective opinion of poster.
Service
Straight Talk Wireless Replacement
Reason of review
Poor customer service
1.3
Details
Ibought a lg sunrise from straight talk and it worked for a couple hours.I called customer service and after an hour of holding buttons the gal finally said they would replace it. I waited 2 weeks for the pkg to come w/ shipping label to send it back. Next day i took...
View full review
3 comments
Anonymous
#1077094

I had the same problem with that model and I called them and they told me that I would get an email from FedEx about shipping labels on how to send it out the right way. And I never received an email.

I thought straight talk would be like all the other places and send me a box with labels to return it but nope they didn't and still haven't heard anything. So I had to turn around and go buy another phone. And they even told me that model was known to have that problem but yet they don't want to help me replace. So I bought a way more expensive straight talk phone thinking everything should run smooth..

Yeah right now I keep having problems like no service or can't send Mms text and pictures and it's not cause of my phone it's cause of issues they r having. I asked them yesterday on facebook what was going on and they asked for my number and serial number so they could look into issues with my phone. So I gave it to them and then also told them that it wasn't cause of my phone cause my niece also has straight talk and is in the same house and is having the same problems so it has it be something on their end.

After I told them that I never heard anything back. Wtg straight talk talk about being rude and treating your customers like ***!

View more comments
Review
#749138 Review #749138 is a subjective opinion of poster.
Service
Straight Talk Wireless Replacement
Reason of review
Bad quality

Straight Talk Wireless - Replacement Review from Bristol, Virginia

1.6
Details
I'm waiting on my replacement phone to come. The straight talk people i have spoke with have done nothing but set there and lied to me first they told me it would be here by the 2nd of November at the latest. They've had me waiting one too many weeks!!! After telling me my phone has already been shipped they said call back the next bushes day for a tracking number, well then they decided to tell me they didn't have my phone in stock n that they were out of them but were fixing the issue and waiting on the phone to get to warehouse to ship to me and call back again the next day for the tracking number once again... And of course there is no tracking number yet, last night they asked what phone would i pick that is around the price of mine, and i said the htc one. They said i could have that phone instead and i said OK. They said call back today once again so i did they then proceed to tell me it isn't shipped and i have to wait until my phone is in stock and lord knows how long that will be. I don't see why they offered to give me the htc one if they weren't going to send it like they said they would. They also said they were giving me a month of free minutes but i can't use it till i get my phone. And just also said they will give me extra minutes for the time i go without my phone. I'm steaming mad b/c of the way they have treated me and for the fact i still haven't gotten my replacement phone. It is pitiful the way i was treated, i was lied to many many times. Don't make promises you can't keep!!!! Just be HONEST WITH ME!!! STRAIGHT TALK DOESN'T KNOW WHAT HONESTY IS!!! I just want my phone delivered like it was supposed to be a long time ago.!!!
View full review
3 comments
MariaST
#1062785

I am Maria and I work with Straight Talk. Please let me help you get this resolved. Send me an email at ST.CorpResolutionTeam@straighttalk.com and we will resolve your problem right away.

jennycrabby
#1063183
@MariaST

They finally sent my phone off today. But they promised I would have it, once again this past Thursday.

They promised to overnight my delivery and got it sent off today I then found out I had been lied to once again by a few of them. I was really upset at the fact I had been lied to by not one but 3 different "managers" or they said they were. I wanted my package over night delivered and was promised I was! and have proof.

It's just not right that you'll be lied to just so they can hang up and go on to the next customer....

I dealt with more these past few weeks then I've ever dreamed of!!! It's honestly ridiculous

MariaST
#1064101
@jennycrabby

Hi. I’m Maria from Straight Talk Wireless.

We're sorry for the trouble.

To resolve the problem, please send us an email with your account information to ST.CorpResolutionTeam@straighttalk.com.

View more comments (2)
Review
#732696 Review #732696 is a subjective opinion of poster.
Service
Straight Talk Wireless Replacement
Reason of review
Problem with delivery
1.0
Details
My name is Patricia Breaux 217 Mill St. Columbus, Ms.39701 Phone Number 662-497-4797. Three months ago I bought a SunrizeLG for 79.00 and it started locking up on Me and I bought the Insurance for it also, so I sent it back then in the mean time I bought a Flip Top for...
View full review
1 comment
MariaST
#1057163

Hi. I’m Maria from Straight Talk Wireless.

We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please send us an email with your account information to ST.CorpResolutionTeam@straighttalk.com.

Review
#727223 Review #727223 is a subjective opinion of poster.
Service
Straight Talk Wireless Replacement
Reason of review
Warranty issue
Loss
$200
2.3
Details
I just received my replacement phone after waiting on them for 2 weeks to send an empty box that I then had to return my phone in and once they received and evaluated my phone, I was sent out the replacement. First, the 2 CSR that i spoke with did not want to give my 2...
View full review
1 comment
MariaST
#1010162

I am Maria and I work with Straight Talk. Please let me help you get this resolved.

Send me an email at ST.CorpResolutionTeam@straighttalk.com and we will resolve your problem right away.

Review
#669090 Review #669090 is a subjective opinion of poster.
Service
Straight Talk Wireless Replacement
Reason of review
Poor customer service
Loss
$1210
Preferred solution
Deliver product or service ordered

Straight Talk Wireless - Replacement Review

Straight talk is a rip off said my replacement phone order was canceled because no activity and i shipped my phone October 20 and they got it October 22. Now they got to update claim October 24 my phone should have been on its way.
View full review
1 comment
MariaST
#890806

Hi. I am Maria and I work with Straight Talk.

Please let me help you get this resolved. Send me an email at ST.CorpResolutionTeam@straighttalk.com and we will resolve your problem right away. Include your name, contact number and your cell phone number or phone serial number.

Please copy and paste your comments from the blog and include it in your email. Thanks.

Review
#550155 Review #550155 is a subjective opinion of poster.
Service
Straight Talk Wireless Replacement

Contact Straight Talk Wireless Customer Service

Mailing Address:
Straight Talk, Inc
Attention: Executive Resolution Department 9700 NW 112th Avenue
Miami, Florida 33178
United States
Phone:
(877) 430-2355
All Straight Talk Wireless Contacts

Straight Talk Wireless Reviews

  1. 329 reviews
  2. 214 reviews
  3. 127 reviews
  4. 65 reviews
  5. 25 reviews
Straight Talk Wireless reviews

Straight Talk Wireless in Murfreesboro, Tennessee - Straight Talk is an awful company to deal with.

It took 4 days and 5 techs to decide what I tried to tell them, my phone was broke. Each call, each tech went over the same stuff every time. Even though they were suppose to write notes for next tech, no one checked, and if they asked me to take the battery out once it was 15 times. It's still under warranty and they will not send a replacement until I send my broke on (like I want to keep a broke phone). Now who knows how long it will take to get a phone. Every time I call "support" they just keep saying, sorry ma'am that is procedure.
View full review
3 comments
AlexTrac
#875346

I was about to give up on my phone until I found this email address for Straight Talk and they actually fixed all my problems. Now, I am glad I decided to give it another try.

Send them your name, cell number and serial number. The email address is ST.CorpResolutionTeam@straighttalk.com or you can chat with them live @ http://bit.ly/16DrgbW.

They will help you.

MariaST
#874618

I am Maria and I work with Straight Talk. Please let me help you get this resolved.

Send me an email at ST.CorpResolutionTeam@straighttalk.com and we will resolve your problem right away. Include your name, contact number and your cell phone number or phone serial number.

MariaST
#874582

Hi. I am Maria and I work with Straight Talk.

Please let me help you get this resolved. Send me an email at ST.CorpResolutionTeam@straighttalk.com and we will resolve your problem right away. Include your name, contact number and your cell phone number or phone serial number.

Please copy and paste your comments from the blog and include it in your email or you can chat with us live @ http://bit.ly/16DrgbW. Thanks.

View more comments (2)
Review
#537862 Review #537862 is a subjective opinion of poster.
Service
Straight Talk Wireless Replacement
Reason of review
Poor customer service
Loss
$150
Preferred solution
Full refund