1.0
Details
We just called Straight Talk about activating my sons SIM card.His other phone was stolen. Called on Saturday paid an extra $14.99 for next day delivery, I understand the next day was Sunday so I understood it would not be delivered that day. It finally arrived Tuesday...
View full review
1 comment
MariaST
#1101534

Hi. I’m Maria from Straight Talk Wireless.

We're sorry for the trouble.

To resolve the problem, please send us an email with your account information to ST.CorpResolutionTeam@straighttalk.com.

Review
#778251 Review #778251 is a subjective opinion of poster.
Product
Straight Talk Wireless Sim Card
Reason of review
Order processing issue
1.3
Details
Got a new AT&T phone.So I bought a SIM card activation kit so I could use then AT&T phone. After nearly 2 hours on the phone with the customer service rep he told me that my newly purchased SIM card was defected.Since they had already started the transfer of my service...
View full review
2 comments
Anonymous
#1232253

Having the sameness issue now. Switching services instead

View more comments
Review
#774640 Review #774640 is a subjective opinion of poster.
Product
Straight Talk Wireless Sim Card
Cons
  • Tech support
  • Delivery
  • Online customer service chat
Reason of review
all of the above besides payment,pricing,and warranty.
Preferred solution
Let the company propose a solution
Horrible customer service!Nobody speaks proper English, and nobody is capable of doing there job correctly! Every time I call I get transfered multiple times and by the time I get off the phone the issue is never resolved! I have been waiting over a month for my...
View full review
1 comment
MariaST
#1093101

Hi. I’m Maria from Straight Talk Wireless.

We're sorry for the trouble.

To resolve the problem, please send us an email with your account information to ST.CorpResolutionTeam@straighttalk.com.

Review
#768211 Review #768211 is a subjective opinion of poster.
Product
Straight Talk Wireless Sim Card
Reason of review
Order processing issue
1.0
Details
I have been dealing with these jokers for 4 days now! I waited 2 days for a sim card to be activated with numerous calls with people that hardly speaks english with no luck. I went to straight talk website and I Paid for new sim and paid $14.00 for an overnight to be...
View full review
1 comment
MariaST
#1081440

Hi. I’m Maria from Straight Talk Wireless.

We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please send us an email with your account information to ST.CorpResolutionTeam@straighttalk.com.

Review
#754693 Review #754693 is a subjective opinion of poster.
Product
Straight Talk Wireless Sim Card
Reason of review
two many things about the whole activation process.
Loss
$600

$ 30 cards | Straight Talk Wireless in Chester, Virginia

Just bought a 30 dollar straight talk calling card I tried to add it online, but it said it couldn't accept it. Walmart wouldn't let me switch the card to buy a $45 card it is a pain in the but out of 30 dollars and have a card i cannot use. Also I had to purchase another plan off line so that my number would not get cut off. I Should have went with t-mobile had them for a couple of years and I never had any problems. I wish n-telos still had service on the east coast.
View full review
1 comment
MariaST
#1080016

Hi. I’m Maria from Straight Talk Wireless.

We're sorry for the trouble.

To resolve the problem, please send us an email with your account information to ST.CorpResolutionTeam@straighttalk.com.

Review
#752446 Review #752446 is a subjective opinion of poster.
Product
Straight Talk Wireless Sim Card
Reason of review
Damaged or defective
Had a horrible experience.Purchased wrong card, went to Walmart with receipt next day and they said they couldn't refund it or exchange. I would have to csll straight talk. I did while i was in store. Mansger from straight talk said she couldn't help, Walmart had to....
View full review
1 comment
MariaST
#1074253

Hi. I’m Maria from Straight Talk Wireless.

We're sorry for the trouble.

To resolve the problem, please send us an email with your account information to ST.CorpResolutionTeam@straighttalk.com.

Review
#745406 Review #745406 is a subjective opinion of poster.
Product
Straight Talk Wireless Sim Card
Reason of review
Poor customer service

Straight Talk Wireless Sim Card Review

4.0
Details
I have talked to s.t. 5 times tring to transfer my service to new phn it still has not its a new phn and sim card and transfering from strait talk to strait talk whats the problem
View full review
Review
#741642 Review #741642 is a subjective opinion of poster.
Product
Straight Talk Wireless Sim Card
Reason of review
Order processing issue
4.3
Details
I was also banned and my sim card deactivated after only five minutes of tethering a att@t samsung galaxy 3 tablet with a straighttalk sim.
View full review
1 comment
MariaST
#1169426

Hi. I’m Maria from Straight Talk Wireless.

We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please send us an email with your account information to ST.CorpResolutionTeam@straighttalk.com.

For your convenience, you may contact one of our customer care representatives at 1-877-430-2355. Our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST.

Review
#740802 Review #740802 is a subjective opinion of poster.
Product
Straight Talk Wireless Sim Card
Reason of review
Bad quality
3.5
Details
Every month as my time runs out I buy a new $45 time card. As I load my phone it tells me my SIM card is locked I call what they clame is customer service and they say they have to send me a new sim car it takes 3-5 business days to arrive. I loose 5 days of time every...
View full review
1 comment
MariaST
#1070270

I am Maria and I work with Straight Talk. Please let me help you get this resolved. Send me an email at ST.CorpResolutionTeam@straighttalk.com and we will resolve your problem right away.

Review
#740747 Review #740747 is a subjective opinion of poster.
Product
Straight Talk Wireless Sim Card
Cons
  • How the unlimited plan changed several months ago
  • Losing my time and waiting to have a phone that works
Reason of review
Poor customer service
Loss
$120
1.4
Details
I had brought a samsung nexus to straight talk service. I had to get a sim card replaced. recently over the holiday weekend my sim card quit working, so they think. Since this has happened my phone no longer receives a signal or anything and the date and time on the...
View full review
3 comments
Anonymous
#1051756

Straight Talk has done nothing to help. They refunded me for the wrong month, turned off my service and wasted my time because they are worthless.

Two broken sim cards and a non functioning phone.

Nobody knows why? and not one person to help not even the BBB.

View more comments
Review
#701824 Review #701824 is a subjective opinion of poster.
Product
Straight Talk Wireless Sim Card
Pros
  • Service plan
Cons
  • Overseas service for americans
  • Wasting my time
  • Customer service unable or unwilling to help
Reason of review
Poor customer service
Loss
$60
Preferred solution
Full refund