State: Texas Clear all filters (74 of 1877 reviews match)
filters
State:
City:
Show
Product:
Show

Alcatel One Touch Evolt Review

4.6
Details
Do I have a Straight Talk Alcatel One Touch evolvolt wanting to use a hotspot on my mobile phone with service
View full review
Review
#947685 Review #947685 is a subjective opinion of poster.
3.3
Details
I recently purchased 2 straight talk lg stylo 2 for 150 dollars a piece and neither is scanned properly i have been with straight talk for 10+ years i never once thought about keeping the receipt.. How can this continue to happen to people? I have absolutely...
View full review
5 comments
Anonymous
#1716527

I also got a complete piece of junk, phone 3 months old, does not receive calls, no voicemail, goes out constantly.

View more comments
Review
#947516 Review #947516 is a subjective opinion of poster.
Reason of review
Poor customer service
2.5
Details
I tried to switch my elderly father to a straight talk smartphone at his request. At first they had difficulty transferring his old number. When they finally activated his new smartphone they gave him the wrong number. When I called to report the error they said they...
View full review
1 comment
MariaST
#1234857

Hi. I’m Maria from Straight Talk Wireless.

We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please click on this link http://bit.ly/19Cre0y to chat with live agent.

For your convenience, you may contact one of our customer care representatives at 1-877-430-2355. Our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST.

Review
#947039 Review #947039 is a subjective opinion of poster.
Service
Straight Talk Wireless Samsung Cell Phone Activation
Reason of review
Poor customer service
3.7
Details
The customer service dept in this company is the worst that i have encountered in civilized world.They sold to me a prepaid $30 card that would not load any minutes and they would not refund the money or load my money's worth in minutes.Customer service supervisor was...
View full review
1 comment
MariaST
#1233261

Hi. I’m Maria from Straight Talk Wireless.

We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please click on this link http://bit.ly/19Cre0y to chat with live agent.

For your convenience, you may contact one of our customer care representatives at 1-877-430-2355. Our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST.

Review
#944202 Review #944202 is a subjective opinion of poster.
Product
Straight Talk Wireless Prepaid Sim Card
Pros
  • Reliability
  • Affordability
Cons
  • Illegal deactivation
  • Quaility of language
  • No customer complaint department
Reason of review
Return, Exchange or Cancellation Policy
1.7
Details
For the last few months I have been dealing with a issue with Straight Talk concerning a replacement phone Brand: LG Stylo 2 Model : lgl82vl S/N: 603CYZP0029565 IMEI: 55865-07-025665-3 I purchased this phone and joined Straight Talk. At that time I had the phone...
View full review
1 comment
MariaST
#1224689

Hi. I’m Maria from Straight Talk Wireless.

We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please click on this link http://bit.ly/19Cre0y to chat with live agent.

For your convenience, you may contact one of our customer care representatives at 1-877-430-2355. Our representatives are available Monday-Sunday from 8:00 AM to 11:45 PM EST.

Review
#932205 Review #932205 is a subjective opinion of poster.
Service
Straight Talk Wireless Cell Phone Replacement
Reason of review
Order processing issue
1.0
Details
Nothing more but a thieving company that has a bunch of ppl dumber that a box of rocks working for them.. It is all a scam.. And we have fell prey to it.. My phone pen broke.. They said send it in for replacement,, it took over a month to get my phone.. And they sent...
View full review
1 comment
MariaST
#1204756

Hi. I’m Maria from Straight Talk Wireless.

We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please send us an email with your account information to ST.CorpResolutionTeam@straighttalk.com.

Review
#908087 Review #908087 is a subjective opinion of poster.
Service
Straight Talk Wireless Cell Phone Replacement
Cons
  • Misleading info from every agent as well as refund promises
  • Being lied to about tracking info
  • Service is very poor very verry poor
Reason of review
Bad quality
1.1
Details
Refilled my straight talk for $45. My Gmail account was disabled the next morning, because it was hacked into by someone overseas, and gained my number. I lost all my Google previleges, such as Amazon movies i purchased, Prime music and videos. Called several numbers...
View full review
1 comment
MariaST
#1198400

Hi. I’m Maria from Straight Talk Wireless.

We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please send us an email with your account information to ST.CorpResolutionTeam@straighttalk.com.

Review
#899386 Review #899386 is a subjective opinion of poster.

Straight Talk Wireless Mobile Phone Service Review from Whitney, Texas

2.7
Details
Straighttalk Wireless Is A JOKE! So RUDE AND LIERS! They Do NOT take responsibility for themselves or honor what they say they will do when u go without a phone for over a month. I had to call 2 or 3 times a week for 3 weeks in a row and everytime i had to explain the entire ordeal to the person i talked to. Then they would tell me they had to do the exact same thing that the person i talked to days before had already done. I waited for my replacement phone for over a month and every time i called they could not tell me why or when i was going to receive it. I called the corporate office multiple times after a month of dealing with rude straighttalk people and getting nowhere, left multiple messages with multiple people and no response from anyone. So when i finally recieved my phone over a month later, i was told i would get my service that i purchased that they put on hold for me PLUS they were going to give me A Free Months Service for all my troubles. Well when i called to get my free service after the service i paid for ran out, they said nope sorry we are not doing that. I asked to speak to their supervisor they had been consulting with and she said No i could not talk to them and refused to even give me the supervisors name. Said i could not talk with ANYONE but her. I could not belive the SUPERVISOR refused to talk to me or give their name, thats horrible work ethics. There is NO EXCUSE for straighttalks behavior. They are the most disrespectful unorganized lying company ever!!!! If it wernt for us PAYING customers they would NOT exists. They do not value their customers at all! Im calling the BBB as soon as i am done here. I have all info from EVERY call i have made to them in the past 3 months.
View full review
1 comment
MariaST
#1188947

Hi. I’m Maria from Straight Talk Wireless.

We're sorry for the trouble. To resolve the problem, please send us an email with your account information to ST.CorpResolutionTeam@straighttalk.com.

Review
#887368 Review #887368 is a subjective opinion of poster.
Service
Straight Talk Wireless Mobile Phone Service
Reason of review
Poor customer service
1.0
Details
Straight talk you ard horrible. 2 days of data for 50 follars. Call me or as, I alreadg have vontacted the FCc. 318-303-1698.Mr. Arnold.
View full review
2 comments
Anonymous
#1169466

This has to be arnold schwarzenegger cause you are typing in his voice. lol

View more comments
Review
#848113 Review #848113 is a subjective opinion of poster.
Service
Straight Talk Wireless Internet Service
Reason of review
Bad quality
1.2
Details
I have been 1 month now trying to get a correct SIM card that was always being sent, 1 week ago another one was sent (never arrived) as first *** gave me a new number and I specifically asked for a number transfer, then couldn't use that card anymore because it was...
View full review
1 comment
MariaST
#1136505

Hi. I’m Maria from Straight Talk Wireless.

We're sorry for the trouble.

To resolve the problem, please send us an email with your account information to ST.CorpResolutionTeam@straighttalk.com.

Review
#819862 Review #819862 is a subjective opinion of poster.
Service
Straight Talk Wireless Service Transfer
Cons
  • Aweful
Reason of review
Poor customer service
Preferred solution
Let the company propose a solution